Často kladené dotazy

1/ Je nutná registrace, pokud chci nakupovat přes e-shop?

Ano. Registrace je velmi rychlá a přináší řadu výhod.

2/ Jak se mám registrovat do e-shopu?

Zadáte kontaktní údaje - e-mail a telefon, případně IČO. Pokud Vás nalezneme v naší databázi zákazníků, již nic dalšího nevyplňujete. V opačném případě zadáte ještě adresu.

Po odeslání vyplněných údajů Vám na registrovaný e-mail přijde PIN. Ten vložíte do formuláře, potvrdíte a registrace je dokončena.

3/ Nelze mi vyplnit IČO

S velkou pravděpodobností je Vaše firma již zaregistrována, nebo zadáváte IČO v nesprávném formátu.

4/ Jak se přihlásit do uživatelského účtu?

Stačí vyplnit e-mailovou adresu, kterou jste použili při registraci. Následně Vám na danou adresu přijde vygenerovaný 4-místný PIN pro přihlášení, který je platný po dobu 1 hodiny.

5/ Může být fakturační adresa jiná než doručovací adresa?

Ano, při registraci zrušte výběr Fakturační adresa je zároveň doručovací. Po dokončení registrace si doručovací adresu přidáte v administraci e-shopu. Stejně tak si můžete v administraci vytvořit další doručovací adresy.

6/ Dodáváte zboží také mimo Českou Republiku?

Ano, je možné dodat zboží na území Slovenska. Obsluha e-shopu se s Vámi spojí s dalšími potřebnými kroky.

7/ Co mám dělat, pokud mám problémy s objednaným zbožím?

Neváhejte nás kontaktovat na +420 734 171 474 nebo eshop@klobouckalesni.cz.

8/ Je zboží možné vrátit?

Zboží je možné vrátit do 14 dnů od převzetí zboží. Musí být nepoškozené a nepoužívané. Po obdržení zboží Vám zašleme peníze zpět převodem na účet. Formulář pro vrácení zboží naleznete zde. Informace také zašlete na e-mailovou adresu vratka@klobouckalesni.cz.

9/ Je zboží možné reklamovat?

Samozřejmě. Zboží lze reklamovat na e-mailové adrese reklamace@klobouckalesni.cz uvedené v obchodních podmínkách. Pokud je reklamace oprávněná, náklady spojené se zasíláním zboží hradí prodejce. Kupující má povinnost zkontrolovat dodané zboží co nejdříve po jeho dodání. V případě, že tato situace nastane, nezapomeňte připojit fotografie reklamovaného zboží.

10/ Jak mohu zaplatit objednané zboží?

  • Platební kartou prostřednictvím platební brány GoPay.

  • Bezhotovostním převodem po odeslání objednávky, kdy vám přijde zálohová faktura.

11/ Mám technický dotaz na zboží, na koho se mohu obrátit?

Neváhejte nás kontaktovat na +420 734 171 474 nebo eshop@klobouckalesni.cz.

12/ Jaké jsou možnosti dopravy a doručení?

Kompletní popis možností dopravy a doručení naleznete zde.

Zůstaňte s námi
v kontaktu