Logo Kloboucká lesní s.r.o.
Logo Kloboucká lesní s.r.o.
search

Produkty

Žádné produkty nenalezeny

Blogové články

Žádné články nenalezeny

Volejte +420 734 171 474 nebo pište na eshop@klobouckalesni.cz 6:00 - 14:00

Jak nakupovat

Chcete si u nás objednat nějaké zboží a nevíte jak na to? Přemýšlíte kdy Vám bude zboží doručeno, nebo jak ho uhradit? Všechny potřebné informace ohledně procesu objednávky naleznete níže. Pokud si i tak nevíte s něčím rady neváhejte nás kontaktovat. Pro komunikaci můžete použit chat, email nebo telefon.

Registrace

Pro dokončení objednávky je nutné, abyste byli v našem e-shopu zaregistrováni. Nejlepší bude když to uděláte ještě předtím než začnete vytvářet objednávku. Registrace je velmi jednoduchá, zadáte pouze kontaktní údaje (email, telefon) a případně IČO. Systém se Vás následně pokusí dohledat v naší databázi kontaktů. Pokud Vás najdeme, máte téměř hotovo. Stačí zadat potvrzovací PIN, který jsme Vám zaslali na zadaný email, a registrace je dokončená. Co když Vás v databázi nenajdeme? Nic se neděje, základní údaje načteme z ARES, případně je sami doplníte. Vše je opět rychlé a jednoduché.

Nákupní košík

Vyberte zboží, které chcete zakoupit, zadejte množství a stiskněte Vložit do košíku. A je to! Zboží je v košíku a už Vám nikam neuteče. Objednávat můžete i zboží, které není skladem. My Vám ho co nejdříve vyrobíme.

U každého produktu je zobrazena velikost balení. Do košíku přidáváte vždy počet balení, zároveň však vidíte i přepočet na kusy a m3. Některé produkty nemají pevně stanoveny všechny rozměry. Například u truhlářského řeziva se každý kus liší svojí šířkou. Takové zboží je účtováno v tzv. běžném množství. Co to znamená? Obvyklý objem palety truhlářského řeziva je cca 3 m3. My vám naúčtujeme právě toto množství. Jakmile budeme zboží expedovat, stanovíme přesný objem konkrétní palety, která bude určena právě pro Vás. Pravděpodobně vznikne drobný rozdíl skutečného množství od toho běžného. Nemusíte se však bát, vše vyúčtujeme a následný rozdíl vyrovnáme.

Stavební hranol paleta

Pokladna

Už jste přidali do košíku vše co jste chtěli? Přejděme tedy k pokladně. Zde už stačí pouze vybrat jak si přejete zboží doručit. Přivezeme Vám ho až k Vašemu domu, nebo si ho můžete osobně vyzvednout na pile v Bylnici (podrobnější informace naleznete na stránce Možnosti dopravy a vyzvednutí).

Pokud jste vybrali doručení dopravní společností, zvolte doručovací adresu a také, jestli máte zájem o vykládku zboží v místě určení. Potřebujete zboží doručit v konkrétním termínu? Sdělte nám ho a my se pokusíme udělat vše pro to, abychom Vám vyhověli. Posledním krokem je volba způsobu uhrazení (převodem, platební bránou). A to je vše, stiskněte tlačítko Dokončit objednávku. Vaše objednávka byla právě zaevidována do systému a začínáme na ní pracovat.

Co dál?

Objednávku jste úspěšně dokončili, co bude dál? Nyní ji v nejbližší možné době převezme náš zaměstnanec, provede kalkulaci dopravného a balného, a telefonicky s Vámi odsouhlasí cenu dopravy a balného. V případě potřeby Vás kontaktujeme ohledně upřesnění některých informací. Následně Vaši objednávku potvrdíme a Vám dorazí zálohová faktura společně s platebními údaji. Jakmile fakturu uhradíte, odešleme Vám daňový doklad a Vaši objednávku začneme připravovat. Ve chvíli, kdy bude objednávka připravena, obdržíte od nás vyúčtovací fakturu a dodací list. Současně budeme Vaši objednávku expedovat. V případě, že jste zvolili osobní odběr, informujeme Vás o tom, že je objednávka připravena k převzetí.

Aktuální stav objednávky včetně všech dokumentů (zálohová faktura, daňový doklad, vyúčtovací faktura, dodací list) naleznete po přihlášení v administraci e-shopu.


Skleník